Για τις αλλαγές που προωθούνται στα ΚΕΠ μίλησε μεταξύ άλλων η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη κατά τη διάρκεια του έκτακτου πανελλαδικού συνεδρίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων στα ΚΕΠ (ΠΟΣΕ ΚΕΠ).

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «εργαζόμενοι από κοινού, είτε με τον συστηματικό και μεθοδικό τρόπο της ομάδας εργασίας με αντικείμενο τα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των ΚΕΠ, είτε στο πλαίσιο της καθημερινής εργασίας και συνεργασίας μας, γνωρίζουμε ότι:

  • Παρά την προσπάθεια που καταβάλλουμε, οι δυσλειτουργίες των άλλων υπηρεσιών γίνονται αντιληπτές ως κακή εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ, χωρίς αυτό να είναι αληθές.
  • Η ικανοποίηση των επειγουσών δράσεων των δημοσίων υπηρεσιών, που συνεπάγονται εξυπηρέτηση πολιτών μέσω των ΚΕΠ, αναδεικνύει τη θετική συμβολή τους στην αντιμετώπιση των αναγκών των πολιτών.
  • Όμως, η δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών από τα ΚΕΠ είναι προφανώς πεπερασμένη και ότι το ξεπέρασμα των ορίων εξυπηρέτησης έχει δυσμενείς συνέπειες στη λειτουργία τους και την ομαλή εξυπηρέτηση των πολιτών από αυτά.

Για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις αυτές, η στρατηγική του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης αφορά:

  • στη μετάπτωση του δικτύου των ΚΕΠ από υπηρεσία διαμεσολάβησης στην υποβολή αιτήσεων σε υπηρεσία παροχής on line διοικητικών προϊόντων προστιθέμενης αξίας, τόσο για τους πολίτες όσο και για τις επιχειρήσεις,
  • στην απλούστευση των διαδικασιών, με την αφαίρεση της αναγκαιότητας συχνής επαφής του πολίτη με τα ΚΕΠ ή τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες, μέσω της ηλεκτρονικής αυτεπάγγελτης αναζήτησης που θα οδηγήσουν στην κατάργηση 4 εκατομμυρίων εγγράφων έως το τέλος του έτους,
  • στην ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού τους, με νέες, πιστοποιημένες ψηφιακές δεξιότητες, που θα αποτελέσουν πρότυπο συνολικά για τον δημόσιο τομέα.»

ΠΗΓΗ: aftodioikisi.gr