Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα στον Υπουργό Παιδείας επιστολή-καταγγελία για την απίστευτη αυτή υπόθεση, ζητώντας την άμεση παρέμβασή του για το ξερίζωμα της τοπικής αυτής εκπαιδευτικής διαπλοκής και για την παραδειγματική τιμωρία όσων δημόσιων «λειτουργών» συμμετέχουν σ’ αυτό το παραθεσμικό κύκλωμα, υπονομεύοντας έτσι, όχι μόνο το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την εκπαίδευση, αλλά κυρίως το δημόσιο και κοινωνικό αγαθό της Παιδείας.

Μια ακόμη μαύρη σελίδα στη Βίβλο των ανομημάτων της ιδιωτικής εκπαίδευσης γράφτηκε σήμερα! Πληροφορηθήκαμε ότι εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, περιφερειακές υπηρεσίες και ομάδα σχολικών συμβούλων εργάζονται από κοινού για τη διαφημιστική προώθηση «Συνεδρίου» το οποίο διοργανώνει μεγάλο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της Αττικής που εδώ και πολλά χρόνια έχει προβεί σε βαρύτατες παραβιάσεις της νομοθεσίας (απλήρωτοι εκπαιδευτικοί, απόλυση εγκύου, λειτουργία σε ημέρες αργιών και διακοπών, παραχάραξη ωρολογίων προγραμμάτων και πλήρης φροντιστηριοποίηση, μη κατάθεση των απογευματινών δράσεων και των εκπαιδευτικών που εργάζονται σ’ αυτές). Στην Οργανωτική Επιτροπή του «Συνεδρίου» αυτού συμμετέχουν πολλοί σχολικοί σύμβουλοι!

Δυστυχώς, το συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο τυγχάνει εδώ και χρόνια μιας ιδιότυπης ασυλίας από τις εποπτικές αρχές του Υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα από την αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης στο οποίο ανήκει. Παρά την ύπαρξη σοβαρότατων καταγγελιών η Διεύθυνση, είτε τα βρίσκει όλα «καλώς καμωμένα», είτε κωλυσιεργεί εσκεμμένα, ώστε να μην διερευνηθεί τίποτα. Η αιτία είναι η ανάπτυξη μιας άτυπης διαπλοκής ανάμεσα στη Διεύθυνση και στο εν λόγω ιδιωτικό εκπαιδευτήριο. Μάλιστα, σχολικοί σύμβουλοι της Διεύθυνσης συμμετέχουν (άγνωστο, αν αυτό συμβαίνει με χρηματική αποζημίωση), παρά τις καταγγελίες μας, σε εκδηλώσεις του σχολείου.

 Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα στον Υπουργό Παιδείας επιστολή-καταγγελία για την απίστευτη αυτή υπόθεση, ζητώντας την άμεση παρέμβασή του για το ξερίζωμα της τοπικής αυτής εκπαιδευτικής διαπλοκής και για την παραδειγματική τιμωρία όσων δημόσιων «λειτουργών» συμμετέχουν σ’ αυτό το παραθεσμικό κύκλωμα, υπονομεύοντας έτσι, όχι μόνο το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την εκπαίδευση, αλλά κυρίως το δημόσιο και κοινωνικό αγαθό της Παιδείας.

ΠΗΓΗ: Left.gr