«Ουσιαστικά στη μέση» έμεινε η μεταφορά του προσωπικού του καταργηθέντος Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να κινδυνεύουν να βρεθούν ανά πάσα στιγμή στον δρόμο, όπως υποστηρίζουν με σημερινή ανακοίνωσή τους.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, οι συμβάσεις του προσωπικού του ΣΑΣΘ έχουν ήδη ξεκινήσει να λήγουν, ενώ δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τη συνέχιση της εργασίας τους στον νέο φορέα. Τον περασμένο Ιούλιο, σημειώνουν, ψηφίστηκε ο νέος νόμος για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης (Ν.4482/2017), ο οποίος προέβλεπε αφενός την εκκαθάριση και κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ και αφετέρου τη δημιουργία νέου κρατικού φορέα (ΟΣΕΘ ΑΕ) στα πρότυπα του ΟΑΣΑ στην Αθήνα, με αρμοδιότητες τον σχεδιασμό, τον έλεγχο και την εποπτεία του σημερινού ΟΑΣΘ και μελλοντικά όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς.

«Παρόλο που ο εν λόγω νόμος μεριμνά για τη μεταφορά του προσωπικού στον νέο φορέα, (η εφαρμογή του) παραμένει κενό γράμμα» τονίζουν και διεκδικούν, μεταξύ άλλων, από τον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη και τη διοίκηση του Οργανισμού, να μη γίνει καμία απόλυση και να μονιμοποιηθεί η εργασία τους, ώστε να δοθεί οριστική λύση στο «εργασιακό αδιέξοδό τους», όπως το χαρακτηρίζουν.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ