Σε ηλεκτρονική μετατρέπεται η διαδικασία αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων από το 2018, δηλαδή για την αξιολόγηση των επιδόσεων του έτους 2017, όπως προβλέπει η πρόταση που συζητήθηκε μεταξύ της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγας Γεροβασίλη και των εκπροσώπων των θεσμών.

Με αυτήν την αλλαγή το υπουργείο θέλει να βάλει τέλος στο χρονοβόρο των διαδικασιών αξιολόγησης, αλλά όπως καθησυχάζουν υπουργικές πηγές στην aftodioikisi.gr, «δεν έρχεται καμία αλλαγή στο γενικότερο πλαίσιο με το οποίο αξιολογούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι».

Σύμφωνα με τις πρώτες σκέψεις του υπουργείου, τα πολυσέλιδα έντυπα της αξιολόγησης αποκτούν ψηφιακή μορφή και θα είναι αναρτημένα σε ειδική ψηφιακή πλατφόρμα, πιθανόν στην apografi.gov.gr, όπως και η πλατφόρμα της κινητικότητας.

Η αλλαγή αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των αλλαγών που προωθεί το υπουργείο για την πάταξη της γραφειοκρατίας, κάτι που -εκτός από την απαλλαγή από την… χαρτούρα- αναμένεται να μετρήσει και ως προς την εξοικονόμηση πόρων. Βέβαια, είναι προφανές ότι επιδιώκεται και να ξεπεραστούν «εμπλοκές» όπως αυτές που εμφανίστηκαν με την τελευταία αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων.

«Η επόμενη χρονιά όμως θα μας βρει με ένα νέο σύστημα, που ετοιμάσαμε ανεξάρτητα από τα προαπαιτούμενα που είχαν θέσει οι θεσμοί, για την αυτόματη ηλεκτρονική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, προκειμένου να απαλλαγεί το δημόσιο από όλο αυτό το φορτίο» λένε πηγές του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

«Με τα ψηφιακά οργανογράμματα που εμπεριέχουν την αξιολόγηση δομών, αλλά και με τα περιγράμματα θέσεων που βάζουν την στοχοθεσία, όλα αυτά θα κρίνονται πλέον αυτόματα ταυτόχρονα. Για αυτό είναι μεγάλη μεταρρύθμιση το ψηφιακό οργανόγραμμα και τα περιγράμματα θέσεων στο δημόσιο, γιατί όλα αυτά θα μπουν πάνω στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και θα γίνεται η αξιολόγηση αντικειμενικά, χωρίς να παρεμβαίνουν ούτε το υπουργείο, ούτε άλλοι γραφειοκρατικοί μηχανισμοί», τονίζουν οι ίδιες πηγές.

ΠΗΓΗ: aftodioikisi.gr