Σε μία πρωτοφανή στα συνδικαλιστικά χρονικά ενέργεια προέβη ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ, επικεφαλής της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα και ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης: κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα στο μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών ζητώντας προσωρινή διαταγή που θα απαγορεύει στην συνδικαλιστική παράταξη «ΣυνΕξέλιξη» να χρησιμοποιεί την προεκλογική της αφίσα «ενάντια στο συνδικαλιστικό κατεστημένο», στην οποία εικονίζεται και ο ίδιος ο κ. Κουτσούκης (σ.σ.: δείτε την παρακάτω).

Ο «γαλάζιος» συνδικαλιστής απαιτεί επίσης να υποχρεωθεί ο Πρόεδρος του Σωματείου των Μηχανοδηγών (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης – Π.Ε.Π.Ε.), Κώστας Γενιδούνιας να απέχει από δημοσιεύσεις και αναρτήσεις «προσβλητικές» για το πρόσωπο του κ. Κιουτσούκη ενώ, επίσης, ζητεί να «κατέβουν» από το μπλογκ που διατηρεί εδώ και 6 χρόνια ο κ. Γενιδούνιας, για ενημέρωση των σιδηροδρομικών, τα δημοσιεύματα που αφορούν στον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ.

Ο κ. Κιουτσούκης έστειλε την αγωγή το πρωί της Τρίτης του Πάσχα παρότι την είχε καταθέσει από τις 3 Απριλίου, δίνοντας περιθώριο μόλις 24 ωρών στον Πρόεδρο της Π.Ε.Π.Ε. να απαντήσει στις καταγγελίες του.

«Είμαι περήφανος που ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης, μία μόλις εβδομάδα πριν τις εκλογές του Σωματείου μας, έστειλε σπίτι μου, με δικαστικό κλητήρα, στις 11 το πρωί, δίνοντας σε εμένα και την «ΣυνΕξέλιξη» περιθώριο μόλις 24 ωρών για να απαντήσω, αγωγή προσωρινών ασφαλιστικών μέτρων», δηλώνει ο κ. Γενιδούνιας στο Left.gr τονίζοντας ότι «δεν είναι καθόλου τυχαίο που όλο το συνδικαλιστικό κατεστημένο της χώρας ασχολείται με τις εκλογές της Π.Ε.Π.Ε.».

Ουσιαστικά, πρόκειται για μία πολιτική και συνδικαλιστική αντιπαράθεση την οποία ο κ. Κουτσούκης, υπό τον φόβο ότι πιθανότατα δεν θα καταφέρει να επανεκλεγεί στη ΓΣΕΕ, αφού η ΔΑΚΕ φυλλορροεί στα συνδικάτα στον σιδηρόδρομο, επιχειρεί να κλιμακώσει, μεταφέροντάς την στις δικαστικές αίθουσες.

Η δικαίωση της Π.Ε.Π.Ε. από το υπουργείο Εργασίας

Η αντιπαράθεση αυτή ξεκίνησε από την ημέρα που ανέλαβε η «ΣυνΕξέλιξη» την ευθύνη του Προεδρείου στο Σωματείο των Μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε.) το 2015, όταν για πρώτη φορά παράταξη εκτός των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ κέρδισε εκλογές και κορυφώθηκε από την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας του Σωματείου των Μηχανοδηγών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συμφωνία την οποία η πλειοψηφία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και της ΓΣΕΕ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), αμφισβήτησε, ζητώντας την κατάργηση της και προσφεύγοντας στην Τριμερή του Υπουργείου Εργασίας εναντίον της.

Για τα βασικά σημεία της συμφωνίας αυτής είχε μιλήσει στο Left.gr o κ. Γενιδούνιας, τον περασμένο Γενάρη, τονίζοντας ότι αυτή είχε προκύψει μετά από προσφυγή της ίδιας της Π.Ε.Π.Ε. στην Επιθεώρηση Εργασίας για ζητήματα παραβίασης του χρόνου εργασίας και παραβίασης του κανονισμού για τις άδειες των εργαζομένων.

«Είναι ενδεικτικό ότι κανένας μηχανοδηγός  δεν κατήγγειλε την συμφωνία που υπέγραψε το Σωματείο μας, παρά μόνο οι συνδικαλιστές των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ -άλλων ειδικοτήτων- που προσήλθαν απέναντι στο Σωματείο μας στο Υπουργείο Εργασίας», σημειώνει ο κ. Γενιδούνιας.

Τελικά, η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας δικαίωσε την Π.Ε.Π.Ε.  χαρακτηρίζοντας νόμιμη τη συμφωνία και υποδεικνύοντας ότι ζητήματα διαφωνιών που ανακύπτουν στον εργασιακό χώρο μεταξύ συνδικαλιστικών οργανώσεων, δεν είναι σωστό να λύνονται από το υπουργείο αλλά από το ίδιο το συνδικαλιστικό κίνημα, τονίζοντας πώς η προσφυγή σε τριμερείς για τέτοια ζητήματα είναι ανορθόδοξη.

Η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.), εξέδωσε ανακοίνωση χαρακτηρίζοντας το πόρισμα της τριμερούς, «προσωπικές απόψεις» του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας, Ανδ. Νεφελούδη και συνέχισε τις «συκοφαντικές επιθέσεις» κατά της πλειοψηφίας της Π.ΕΠ.Ε. (δηλαδή της παράταξης «ΣυνΕξέλιξη») «δημοσιεύοντας ακόμα και φωτογραφίες συνδικαλιστών αλλά και συνεργατών του Σωματείου κάτω από υβριστικές λεζάντες», όπως καταγγέλλει ο κ. Γενιδούνιας.

Η «ΣυνΕξέλιξη», μετά και την προσφυγή Κιουτσούκη στα αστικά δικαστήρια, που στόχο έχει, σύμφωνα με την παράταξη, «να δημιουργήσει κλίμα τρομοκρατίας στο χώρο των μηχανοδηγών», καλεί τους μηχανοδηγούς «να απαντήσουν στις κάλπες στην μεθοδολογία της ΔΑΚΕ αλλά και στην προσπάθεια των ΓΣΕΕ και Π.Ο.Σ να ακυρώσουν στην πράξη την συμφωνία που υπέγραψε το Σωματείο με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  προσπάθεια να αμφισβητηθεί επί της ουσίας η συλλογική αυτονομία των Μηχανοδηγών».

ΠΗΓΗ: left.gr