Το πρόγραμμα ένταξης και υποβολής της Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης (ΑΠΔ) για 564.000 δημόσιους υπαλλήλους (τακτικούς υπαλλήλους, υπαλλήλους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, υπαλλήλους ΝΠΔΔ), με καταληκτική ημερομηνία πρώτης υποβολής την 31η Μαρτίου 2020, ξεκινάει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, σε συνεργασία με το e-ΕΦΚΑ.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, η ένταξη των δημοσίων υπαλλήλων στο ψηφιακό περιβάλλον της Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης ήταν μία συμβατική υποχρέωση του κράτους, που είχε μείνει ανεκπλήρωτη για πολλά χρόνια.

Με την ανάληψη των καθηκόντων της, η νέα διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, σε αγαστή συνεργασία με τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, ξεκίνησε όλες τις αναγκαίες διαδικασίες και προσαρμογές στο πληροφοριακό σύστημα, προκειμένου να είναι δυνατή η υποβολή της ΑΠΔ και για τους δημόσιους υπαλλήλους.

Με αυτό τον τρόπο σύμφωνα με τον υπουργό  θα γίνεται στο εξής η απόδοση των εισφορών των δημοσίων υπαλλήλων με απόλυτα σωστό και διαφανή τρόπο και θα τακτοποιηθεί πλήρως, για πρώτη φορά, όλος ο ασφαλιστικός χρόνος των δημοσίων υπαλλήλων, με σημαντικά οφέλη για το σύστημα καταγραφής και απονομής των συνταξιοδοτικών παροχών τους.

Μετά την επιτυχή υποβολή του πρώτου μήνα (Ιανουάριος 2020), θα δοθεί το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για τα προηγούμενα έτη, από 1/1/2017 έως 31/12/2019.

Πηγή: capital.gr