του Γιώργου Τρούλη

O αυταρχισμός, η απαξίωση, ο εμπαιγμός της υπουργού παιδείας προς την εκπαιδευτική κοινότητα σε συνδυασμό με την αλαζονεία ότι δεν τους εμποδίζει ούτε το Σύνταγμα, ούτε η Αρχή προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ούτε η καθολική κοινωνική κατακραυγή συνεχίζεται με μεγαλύτερη ένταση… Σήμερα δημοσιοποιήθηκε το ΦΕΚ B 1859 – 15.05.2020 της Υπουργικής Απόφασης για τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων, με μια έκθεση αντικτύπου η οποία από 1 μήνα που απαιτούνταν έγινε μέσα σε 5 μέρες… Η ημερομηνία δε της έκδοσης της έκθεσης αντικτύπου είναι η ίδια με την έκδοση της υπουργικής απόφασης.

Ποιον κοροϊδεύουν;Σε 1 μέρα μέσα εκδόθηκε η έκθεση αντικτύπου, την πήρε το υπουργείο, τη μελέτησε, έφτιαξε την υπουργική, την έστειλε με την έκθεση στο αρμόδιο τμήμα για την συνταγματικότητά της και αμέσως πήγε στο εθνικό τυπογραφείο και εκδόθηκε…

Και φυσικά η αγαπημένη πλατφόρμα του υπουργείου είναι η μοναδική για χρήση στη δημόσια εκπαίδευση ενώ στα ιδιωτικά σχολεία μπορεί να αξιοποιηθεί οποιαδήποτε άλλη… Οι σχολάρχες κάνανε εξαιρετική δουλειά… Βλέπετε τα συμφέροντα είναι τεράστια…

Σε ένα πράγμα συμφωνούμε με την υπουργό παιδείας που αποτελεί και απάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας …
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ….

Καμία εφαρμογή της (ν)τροπολογίας στις σχολικές αίθουσες, προστατεύουμε τους μαθητές μας και την παιδαγωγική σχέση, στρέφουμε τις κάμερες στην υπουργό παιδείας…

Άμεση αντίδραση με Πανεκπαιδευτική Κινητοποίηση ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ την Τρίτη 19 Μαΐου 1 ώρα στα Προπύλαια και σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας…

Δυναμώνουμε τη φωνή μας μέσα από τα συλλαλητήρια, για να υπερασπιστούμε τη Δημοκρατία, το Σύνταγμα, τους θεσμούς, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, τη δημόσια εκπαίδευση, τα ατομικά δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών….

Ο κατήφορος της Υπουργού Παιδείας, που αντί να παραιτηθεί βγάζει κραυγές και προκαλεί το κοινό αίσθημα, αποτελεί ολισθηρό κατήφορο για την Κυβέρνηση της ΝΔ…

*Ο Γιώργος Τρούλης είναι Αντιπρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας εκλεγμένος με την Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση ΕκπαιδευτικώνΠΕ