ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ

Όλοι και όλες την ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020-7μμ στην πανελλαδική πανεκπαιδευτική… Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς·Κυριακή, 31 Μαΐου 2020·1 λεπτό

ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ

Όλοι και όλες την ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020-7μμ στην πανελλαδική πανεκπαιδευτική κινητοποίηση συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Παρότι το προηγούμενο διάστημα υπήρξαν μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις και συνολική αντίδραση από τους εκπαιδευτικούς, την εκπαιδευτική κοινότητα, την κοινωνία και με εκφρασμένη την αντίθεση των κομμάτων της αντιπολίτευσης, τελικά το νομοσχέδιο κατατέθηκε ως είχε στη Bουλή. Αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι οι δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας στα ΜΜΕ για απόσυρση διατάξεων, που ευθέως βάλλουν κατά της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, ήταν ψευδείς.

Ούτε φτιασιδώματα δεν επέφερε σε σχέση με το αρχικό που είχε ανακοινωθεί. Μόνο το ηλικιακό φράγμα των 17 ετών για την εγγραφή στα ΕΠΑΛ πήρε πίσω και αυτό προσωρινά!

Η Υπουργός Παιδείας όχι μόνο ψευδείς δηλώσεις έκανε, αλλά «παίζει» και με τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας γενικότερα, καθότι εισάγει το πολυνομοσχέδιο αυτό με τον τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου(!) και άλλες διατάξεις», ενώ αυτό βάλλει κατά της ίδιας της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, αλλά και κατά της εργασίας και των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ο τραγέλαφος στο έπακρο!

«Αναβάθμιση» λοιπόν κατά την κα Κεραμέως και τη Ν.Δ. η διάλυση του δημόσιου σχολείου:

• Το νομοσχέδιο που αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο και δημοτικό από 22 σε 25 και παράλληλα αυξάνει το κατώτερο αριθμό μαθητών ως προϋπόθεση για τη δημιουργία τμήματος.

• Το νομοσχέδιο που θα κλείσει και θα συγχωνεύσει σχολεία ή θα καταργήσει τμήματα και έτσι θα μετακινηθούν μαθητές σε σχολεία όχι της γειτονιάς τους.

• Το νομοσχέδιο που μειώνει τις θέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών, που θα επιφέρει απόλυση-μη πρόσληψη χιλιάδων αναπληρωτών και θα δημιουργήσει πλεονάζον προσωπικό μονίμων εκπαιδευτικών.

• Το νομοσχέδιο που αλλοιώνει το νηπιαγωγείο, που αλλοιώνει την ολιστική προσέγγιση εισάγοντας ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα σε ηλικίες 4 και 5 ετών με την εισαγωγή εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

• Το νομοσχέδιο που στις περισσότερες σελίδες του «μιλά» για τα πρότυπα σχολεία και την «ορθή» λειτουργία αυτών και όχι για την εξασφάλιση ορθής λειτουργίας του συνόλου των σχολείων.

• Το νομοσχέδιο που επιφέρει την «αξιολόγηση»-κατάταξη Σχολείων- με κατηγοριοποίηση μαθητών- συγκρίνοντάς τα πέραν του οικονομικού και κοινωνικού τους στάτους, της ιδιαίτερης ιστορίας του κάθε σχολείου, επιτείνοντας τελικά τις ανισότητες στην εκπαίδευση.

• Το νομοσχέδιο που θεμελιώνει το δόγμα «σοκ και δέος» του 2013-2014 με τον προσωπικό έλεγχο-«αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών με ανοιχτές πόρτες και παράθυρα και για απόλυση.

• Το νομοσχέδιο που μεταβάλλει τα Γυμνάσια και τα Λύκεια σε εξεταστικά κέντρα με πολλαπλές εξετάσεις, με αποτέλεσμα την αύξηση των μετεξεταστέων και των φροντιστηρίων και που με σειρά διατάξεων μαθητές θα μένουν στάσιμοι και θα εκδιώκονται πρόωρα τελικά από το δημόσιο δωρεάν σχολείο για να πάνε κατά χιλιάδες στα ιδιωτικά σχολεία με δίδακτρα ή στην πρόωρη ανειδίκευτη εργασία. Με το νομοσχέδιο αυτό άλλο πράγμα ομολογούν.

Την αναβάθμιση του νεοφιλελεύθερου δόγματος για την εκπαίδευση, που σημαίνει υποβάθμιση του Δημόσιου δωρεάν σχολείου, υπόστρωμα για «πέταμα» των σχολείων στους δήμους με ταυτόχρονη ισχυροποίηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και των Προτύπων.

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς- ΕΡΑ δεν είχαμε αυταπάτες για την πολιτική της Ν.Δ. στην εκπαίδευση, ούτε για τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας για αλλαγές στο νομοσχέδιο.

Η κυβέρνηση που σε μια νύχτα μετέτρεψε τους τίτλους των κολεγίων σε πανεπιστημιακά πτυχία, η κυβέρνηση που είδε ως ευκαιρία την πανδημία και «ξέχασε» τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση δεν έχει κανέναν δισταγμό.

Επιδιώκει συνολικά το χτύπημα της δημόσιας εκπαίδευσης, την απαλλαγή του κράτους από την υποχρέωσή του για εκπλήρωση των αναγκών της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και με αυτό το πολυνομοσχέδιο αρχίζουν το ξήλωμα αυτής της υποχρέωσης.

Όμως, κάνουν «λογαριασμό» χωρίς τους εκπαιδευτικούς, χωρίς την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία που δεν δέχτηκαν και δεν θα δεχτούν τη διάλυση του δημόσιου δωρεάν σχολείου.

Η αντίσταση με τα μαζικά πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια που έχουν ήδη γίνει και θα γίνουν θα μεγαλώσει. Καλούμε έστω και τώρα την Κυβέρνηση να αντιληφθεί ότι εκπαιδευτική πολιτική που βρίσκει απέναντι το σύνολο των εκπαιδευτικών, το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν μπορεί να έχει καμιά τύχη εφαρμογής και να μην προχωρήσει στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου-ολετήρα της δημόσιας εκπαίδευσης. Να το αποσύρει!

  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ -Live streaming ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • Δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση στα νηπιαγωγεία σε όλους τους δήμους από την 1η του Σεπτέμβρη
  • Όλοι και όλες την ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ στην πανελλαδική πανεκπαιδευτική κινητοποίηση των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΛΕ Αθήνα, Προπύλαια 7μμ Θεσσαλονίκη, Άγαλμα Βενιζέλου 7μμ

ΕΡΑ

era1