Σε όλη την Ευρώπη συζητάνε για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν από τον Σεπτέμβριο στα σχολεία ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν ένα δεύτερο κύμα του κορωνοϊού παραμένοντας σε λειτουργία – θα ήταν τραγικό να χαθεί μια ολόκληρη σχολική χρονιά. Αλλαγές τις οποίες, διόλου τυχαία, η γαλλική “Le Figaro” χαρακτηρίζει “δομικές” καθώς αφορούν από το περιεχόμενο της διδασκαλίας και τον τρόπο προετοιμασίας στο σπίτι μέχρι τη διαμόρφωση των σχολικών αιθουσών και, φυσικά, το προσωπικό το οποίο πλέον απαιτείται.

Σε όλη την Ευρώπη αυτά συζητάνε. Μάλιστα τα ιταλικά συνδικάτα προχώρησαν σε συμβολική απεργιακή κινητοποίηση διεκδικώντας πρόσθετους πόρους και προσλήψεις εκπαιδευτικών, αλλά και επιστατών και καθαριστριών. Μερικές δεκάδες χιλιάδες προσλήψεις και τουλάχιστον 3 δισ. τον χρόνο για την κάλυψή τους και για τις οικοδομικές εργασίες που θα επιτρέψουν σε κάθε τάξη να φιλοξενούνται 10-12 παιδιά στο Δημοτικό και έως 19 στη Μέση Εκπαίδευση – σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες συζητάνε για 6, συνδυάζοντας τις ανάγκες κοινωνικής αποστασιοποίησης με τα νεότερα παιδαγωγικά μοντέλα.

Σε όλη την Ευρώπη αυτά συζητάνε. Μάλιστα ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζ. Κόντε λέει από τώρα -και θα κριθεί εκ του αποτελέσματος- ότι θα διεκδικήσει ένα μέρος των πόρων του Ταμείου ανασυγκρότησης να πάει κατευθείαν στην εκπαίδευση (και την έρευνα και την τεχνολογική καινοτομία και το δωρεάν Ίντερνετ για όλους), γιατί η Παιδεία αποτελεί κοινωνική επένδυση στο μέλλον. Εδώ, Κεραμέως – Μητσοτάκης συζητούν για τη… διαγωγή και τους ιδιώτες…

http://www.avgi.gr