του Θοδωρή Μπαλτά

Ψηφίστηκε λοιπόν το νομοσχέδιο μόνο από τη Ν.Δ. και έγινε νόμος του κράτους.
Οι τάχα «πρότυποι», αποδείχθηκαν άριστοι τελικά μόνο για να στηρίξουν την ιδιωτική εκπαίδευση -εκεί που χρειάζονται δίδακτρα- και φθηνοί για το δημόσιο σχολείο.
Πουλάνε τρέλα στον πολύ κόσμο (αναβάθμιση ονόμασαν την κατακρεούργηση) και υπηρεσίες στους εκλεκτούς τους ιδιώτες –σχολάρχες της εκπαίδευσης.


Μερικές μόνο από τις συνέπειες της «αναβάθμισης» Ν.Δ. του δημόσιου σχολείου:

  •  Αύξησαν τους μαθητές ανά τμήμα από 22 στους 25
  •  Τα νηπιαγωγεία που στο πρόγραμμά τους τα έχουν για τους δήμους και που πρώτα αυτά θα διαγράψουν από τη δημόσια ενιαία δωρεάν εκπαίδευση, φροντίζουν έγκαιρα να αλλοιώσουν τον ολιστικό παιδαγωγικό χαρακτήρα τους και από δημόσιο νηπιαγωγείο να το μετατρέψουν σε νηπιακή σχολή.
  • Τα τμήματα θα μειωθούν, μαθητές θα διωχθούν από το σχολείο της γειτονιάς τους, χιλιάδες αναπληρωτές δεν θα εργαστούν 
  • Μειώνουν κατά 25% το κονδύλι από το Πρόγραμμα Δημοσίων Δαπανών του 2021 για προσλήψεις αναπληρωτών, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν αποφασίσει να βγάλουν τη χρονιά με κενά. Έχουν βαθύτερο στόχο: Να απαξιώσουν τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου! 
  • Όσοι τελικά από τους αναπληρωτές προσληφθούν για παράλληλη στήριξη ο Περιφερειακός Διευθυντής θα μπορεί να τους μετακινεί εντός της Περιφέρειας σε οποιαδήποτε δομή ειδικής αγωγής χρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκά κονδύλια.

Μεριμνούν όχι να καλύψουν τις ανάγκες στην ειδική αγωγή, αλλά να τις «διαχειριστούν» με μετακινήσεις ανά πάσα ώρα και στιγμή των αναπληρωτών που θα προσληφθούν. (Σ.σ. το 2014 εργάζονταν στην ειδική αγωγή 6.200 εκπαιδευτικοί ενώ τα τελευταία χρόνια με τον ΣΥΡΙΖΑ κόντεψαν 16.000 δηλαδή υπερδιπλασιασμός)

Θοδωρής Μπαλτάς, δάσκαλος,

Γραμματέας του Η΄ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θεσ-νικης- μέλος του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ