ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ

                 Αθήνα 1 Οκτώβρη 2020

Με την ανοχή, αν όχι και τη στήριξη, του προεδρείου (ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ), του μεγαλύτερου και ιστορικού Σωματείου, του Συνδικάτου Εργαζόμενων ΟΑΣΑ, εισβάλουν σήμερα οι ιδιώτες ΚΤΕΛ στη Δημόσια Συγκοινωνία.  

Με την ανοχή, αν όχι και τη στήριξη, βεβαίως και  των προεδρείων των υπόλοιπων έξι (6) Σωματείων της Ο.ΣΥ, τα οποία δεν έχουν βγάλει άχνα, μέχρι σήμερα, τη μαύρη αυτή μέρα της εισόδου των ιδιωτών, συντελείται το έγκλημα του ξεπουλήματος του κοινωνικού αγαθού της Δημόσιας Συγκοινωνίας.  

Από κοντά και η  πλειοψηφία της τριτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης, της  ΓΣΕΕ, απαθής και αμέτοχη, τιμώντας και τηρώντας  απαρέγκλιτα  τις συμφωνίες του προηγούμενου διαστήματος, παρακολουθεί το δράμα των χιλιάδων εργαζόμενων, που δήθεν εκπροσωπεί, και το ξεπούλημα του δημόσιου κοινωνικού αγαθού της Συγκοινωνίας αδιαμαρτύρητα. 

Συμβιβασμένες ηγεσίες της παρασιτικής συνδικαλιστικής ελίτ, πρώην ΣΕΠίτες, βαστάζοι του συστήματος και της νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης, συντονίζουν τις ενέργειες υπονόμευσης της  προσπάθειας συσπείρωσης και συγκρότησης μετώπου απέναντι στις καταιγιστικές εξελίξεις και στα κυβερνητικά σχέδια  ιδιωτικοποίησης της δημόσιας συγκοινωνίας. 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με “οργανωμένη” επιτελική προχειρότητα, αμφισβητούμενης  νομιμότητας, απόντων των συστημάτων τηλεματικής  και ηλεκτρονικού εισιτηρίου, εμφανίστηκαν σήμερα τα πρώτα από τα 203 λεωφορεία περιφερειακών  ΚΤΕΛ. 

Τα συνεταιράκια της κυβέρνησης, αρπάζοντας, με απευθείας ανάθεση και κατά παρέκκλιση των εθνικών διατάξεων το δημόσιο έργο, έσπευσαν να ενισχύσουν την επικοινωνιακή κυβερνητική προπαγάνδα,  με μπογιατισμένα Λεωφορεία εικοσαετίας και είλωτες οδηγούς,  χωρίς γνώση των δεδομένων και των  ιδιαιτεροτήτων του λεκανοπεδίου, ψάχνοντας, από που παν’ κι’ άλλοι, προκειμένου να εκτελέσουν τα δρομολόγια. 

Το σημερινό φιάσκο και την επιτελική προχειρότητα, ακολουθεί η προώθηση των ιδιωτικών συμφερόντων, με τον σε εξέλιξη διεθνή διαγωνισμό χρηματοδοτικής μίσθωσης, 300 υπερσύγχρονων Λεωφορείων– παροπλισμένων σαράβαλων εκ του εξωτερικού, τη στιγμή που η δυνατότητα άμεσης επισκευής, με ελάχιστο κόστος,  500 λεωφορείων και τρόλεϋ, τα  οποία σαπίζουν στα αμαξοστάσια της Ο.ΣΥ, είναι υπαρκτή. 

Οι προθέσεις  της νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης της  Νέας Δημοκρατίας, απαξίωσης και  κατακερματισμού της Δημόσιας Συγκοινωνίας, με τελικό στόχο την ιδιωτικοποίηση,  δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να κρυφτούν πίσω από οποιοδήποτε επιστρατευόμενο πρόσχημα του τελευταίου διαστήματος (Πανδημία, κορωνοϊός, συγχρωτισμός, συνωστισμός, αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών), προκειμένου αλώβητη η κυβέρνηση, να προωθήσει τα ιδιωτικά συμφέροντα και να μετατρέψει το δημόσιο κοινωνικό αγαθό σε εμπόρευμα. 

Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ

ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ

Η ευθύνη αντιμετώπισης της κυβερνητικής νεοφιλελεύθερης λαίλαπας ανήκει σε όλους. 

Τα σχέδια της κυβέρνησης εκχώρησης δημόσιου έργου στους ιδιώτες, δεν είναι αποδεκτά και δεν θα περάσουν. 

Η βαριά χειμαζόμενη κοινωνία με τους αγώνες της,  δεν θα επιτρέψει την εμπορευματοποίηση του κοινωνικού αγαθού της συγκοινωνίας. 

Καλούμε τους εργαζόμενους να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μην εγκαταλείψουν τον αγώνα διεκδίκησης των δικαιωμάτων  τους. 

Η συμπαράσταση και η αμέριστη στήριξή μας, σε κάθε κοινωνικό αγώνα  προάσπισης και διατήρησης των κοινωνικών αγαθών είναι δεδομένη. 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ